Anna Sardà

By Unknown - d’octubre 28, 2013

Amb un nom prou comú com el meu– Anna –ja fa dos anys que vaig decidir decantar-me per uns estudis potser no tan comuns: la musicologia. Durant el curs col·laboro escrivint a L'Esmuc Digital. Tot i així, les meves preferències pel que fa a l’escriptura encara no estan gaire focalitzades, més o menys com els meus interessos musicològics: massa món per explorar i poc temps per fer-ho en profunditat. Els meus gustos musicals també són força diversos, així que no m'atreveixo a definir-me dins d'un àmbit concret. No obstant, he de confessar una especial debilitat per la història i, més concretament, pel món i la societat que, en el seu moment, envoltaven l’òpera. També m'interessa força el món de la música antiga i alguns aspectes de la música a Catalunya com a símbol d'identitat i d'autodeterminació.
En general, es veu que la primera impressió que causo en les persones– però només la primera –no sol ser gaire bona, així que si després d’aquest curs aconsegueixo dominar l’art de les paraules potser podré guanyar-me una mica més el públic, encara que només sigui per escrit.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris