Cristina Comaposada

By Unknown - d’octubre 28, 2013



Si em pogués descriure amb una sola paraula, segurament m'agradaria que fos eclèctica. La fatídica pregunta de... "Però t'etiquetaries com una musicòloga històrica o d'etnomusicologia?" ja em produeix un nus a l'estómac. Però quina mania té la gent de voler-ho etiquetar-ho tot!! En el meu cas, tots els àmbits són benvinguts, des de vells volums plens de pols amb mil i un manuscrits fins a les troballes o articles actuals sobre algun grup ètnic. Així que estan convidats tota mena de lectors a entrar i donar-hi un cop d'ull en aquest raconet.
L'interès per la musicologia em ve d'alguna manera des dels inicis de l'adolescència. Quan em passava hores i hores remanant els vinils polsegosos del meu pare i llegint i rellegint tots els llibrets de dintre. Encara que, sincerament, si una de les grans  missions d'un musicòleg és comunicar a un públic, jo ho tinc bastant cru i no és modèstia! Vull dir que prefereixo ser una rata de biblioteca o investigar entre la multitud amb l'equip de camuflatge. Però què carai! M'agraden els reptes i de curiositat no me'n falta! Potser aquest espai i les meves publicacións a L'Esmuc Digital  faran donar una volta a la truita.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris