Roser Serrano

By Unknown - d’octubre 28, 2013

Una persona que normalment aparenta tranquil·litat però, per dins, més moguda del que sembla i, sovint, indecisa. Això però, queda reflectit en molts petits detalls de la meva vida com, per exemple, en el món de la música. Els meus estudis musicals van començar a Figueres, amb el violí com a instrument principal, i van continuar a Girona. 
Actualment segueixo aquests estudis a l'Esmuc,tot i que des d'un altre punt de vista. Vaig decidir passar d'una banda més "típica", com és tocar el violí, a una de menys coneguda: "Psicologia? Pedagogia? Sociologia? Musicoteràpia?", no: musicologia. Tot allò que va més enllà de la interpretació pràctica d'una obra. La història, l'evolució, la música envers la societat... són temes que volia descobrir. Tot i així, cal recordar que el món de la musicologia, com tants altres, és un món molt ampli i, per això (i remarcant que sovint sóc indecisa), he de reconèixer que més d'una vegada m'he sentit perduda, i que encara no hi he trobat el meu lloc.  Amb el tastet general que he fet d'aquest món, de moment els meus interessos van, per una banda, cap a tot el que és el món de la música tradicional catalana. Per altra banda però, ara mateix no m'allunyo ni descarto cap autor o branca de la musicologia, ja que tinc les mateixes ganes d'ampliar coneixement i de descobrir que tenia el primer dia.  Sobretot però, i veient les reaccions de la gent quan senten el nom del que estic estudiant, m'agradaria exportar i difondre què és la musicologia, tant a les escoles de música com a la societat en general.

  • Share:

You Might Also Like

0 comentaris